Snö

Under helgen som var har jag jobbat och det enbart för att jag skulle få lite "vardagstid" över till barnen . Daniel var på tjänsteresa från tors till fre och jag å barnen passade på att ta lite ledigt för att gå till badhuset och berggården. Det är enligt mej många fördelar också med att gå på sånt schema som vi gör inom vården. Visst jobbar vi varannan helg , men i gengäld så har vi ledigt nån dag då och då mitt under veckan och det är kanon ! Nu har jag jobbat 50 % som rekryterare på mitt jobb och då mestadels jobbat dagtid Må- Fre m ev ett kvällspass ..så att hoppa in och jobba en helg "som vanligt" kändes jättbra faktiskt :)
Nu vet jag inte hur länge till jag kommer vara på kontoret , har tills 28 feb , sen får vi se :)
Idag hade jag också för mitt helg jobb en ledig dagtill och vi börjad FM med ett lekpass på Berggården och EM tog mormor å morfar barnen så jag å några kompisar tog med jyckarna på en tvåtimmare i skogen. UNDERBART !!
Jag tränar inte på Gym och jag springer ABSOLUT inte, så promenader för mej är att förena nytta m nöje och när jag kommer iväg på såna här riktigt ordentliga promenader så blir jag snudd på religös :D
Underbart,fantastiskt, det finns inte ord nog :)
Hundträningen går långsamt framåt . Viggo och jag har plockat in vittringen inomhus och plockat fram klickern så det här kan ju defenitivt sluta varsomhelst ;)
Men det vi har gjort tror jag på om och får jag inte pröva så lär jag mej heller inget - det är mitt resonemang just nu ;)
Ha det gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0