6 veckor

6 veckor till har jag fått förlängt som assistent och det känns bra !
Jobbar 50 % på kontoret och 25 % på mitt eget jobb som undersköterska på äldreboende .
Det är mycket nyttigt för mej att våga prova på nya saker . Min första reaktion är ofta att tacka nej-
herregud - jag kanske inte klarar av det ?!  Men får jag bara fundera lite så.....jo, nog vore det allt kul ;)
Annars går tankarna åt olika håll mest hela tiden ..PGA Siris tumör så har jag fått lagt om planerna lite och tänkt om. Mina hundar har haft så mycket kvar att ge egentligen och jag har tyckt det räckt så länge våra barn är små så planerna på en (då) tredje hund låg nånstans under ev 2012..
Men nu ser det annorlunda ut och jag menar nu att skaffa valp fram mot vår/sommaren istället.
Viggo fyller 8 år nu i Mars och börjar väl gå mot seniorhållet egentligen , men träffar man honom så
kan man nog aldrig tro det !!
Nu har jag hittat en kennel som har en intressant kombination på G och jag menar ta kontakt inom kort för att prata lite ....spännande ....


Kommentarer
Postat av: Li

Så kul att du skaffat dig en blogg! :) Nu när vi inte ses så ofta kan jag följa er här, och se vad som händer hos er. :) Kram på er, vi hörs av!

2011-01-10 @ 20:05:25
URL: http://lajan.webblogg.se/
Postat av: Hille

Vi tycker det är så spännande, ska bli kul att följa alla diskussioner och tankar fram tills den dag ett litet gult yrväder står på fridlunda, vad ska det bli för krabat av vem det nu blir : )

2011-01-10 @ 22:52:03
URL: http://my.opera.com/Hille84/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0