Arla morgon..

..och morgon stund har guld i mun. Den som kom på det ordspråket skulle jag vilja ta ett snack med ;)
Våra barn har alltid varit morgon pigga. De vaknar 06 varje morgon och det är lite för tidigt. Jag ljuger om jag säger annat...kaffe,kaffe,kaffe.
Idag ska vi åka till bhk och träna lite , det var riktigt länge sen vi var där. Vintervilan har varit lång,mörk och kall . Nu sak vi börja se framåt och planera träning och tävlingar :)
Mitt å viggos första mål är att se till så att han blir säkrare på vittringsapporteringen . Hans pissiga ;) resultat från sista tävlingen ska inte hända igen..
Nu ska jag vakna till , hämta lite mer kaffe och  titta på Dr Phil .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0