Bort ..

Idag fick jag ett ryck !
Jepp , Viggo har varit ute i flera timmar och sprungit på isen så han var så härligt trött och då var det dags för VITTRINGSTRÄNING !!
Skivade korv , plockade fram pinnarna , blåste bort prestationsdjälvulen från axeln och satte igång .
Resultatet ?  HELT OK !
Jag har backat i träningen och försöker sänka kraven på Viggo och få honom att bli säkrare på att välja rätt pinne . Jag har hamnat i fällan av att gå för fort fram och nu har vi backat i träningen till endast en vittrad pinne igen och idag gick det bra så vi kasnke är på rätt väg ?
Hoppas det för jag tänker inte starta på nån mer tävling förän jag ser att det är mer befäst..
Vi hade ju ett något pissigt resultat på sista tävlingen ;)
Förövrigt idag så har jag och fröken Röd promenerat runt OK med Maja i vagnen , vi fick tom hälsa på ett par gamla Pudeltanter i tröjor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0