första träningen

På sisådär en evighet ..Jodå , åkte till klubben idag och träffade flera trevliga klubbisar :)
Viggo fick göra ett skick till kon och hö apport , skick till vä ruta och lite fjärr .
Hade även med mej vittringspinnar och tänkte överraska honom m en vittringsapportering , man vet ju aldrig , det kunde ju ha gått ;)
Kan väl bara säga att det inte gjorde det och jag har inget annat att välja på än att backa mer i träningen . jag vet inte om det räcker att backa till hur det ser ut i LKL3 eller om jag ska försöka göra det tom ännu lite enklare på nåt sätt . Det får jag fundera på en strund..
Under kaffepausen så visade det sej att en klubbkompis visste om kattungar också - tror ni inte att
jag gick igång på den iden , så nu har det flyttat in en så näpen liten grå kattfröken hit också ;)

Man ska fylla livet med kärlek

//c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0