Jaha..

Då tyckte jag återigen att jag skulle pröva att ha en blogg...vi får väl se hur länge det går denhär gången ;)
Sätter in en bild på min allra sötaste Fröken Röd <3
Mycket kretsar just nu omkring henne och vi lever nu dag för dag . Siri kommer inte leva så länge till men hon är pigg just nu och det är det vi tar tillvara på !
Förövrigt i vårt liv så rullar allt på i rasande fart . Vi varvar vardagen med jobb, sjuka barn, hämtning - lämning hos dagmamma,promenader och nån fika ;)
Enligt iaf Viggo så är det på tok för lite träning just nu och jag jobbar på att hitta motivationen igen, ibland känner jag att den är nära så snart står jag nog på plan och funderar på vad det var vi höll på med sist ...
Viggo och jag ska försöka lägga en hel del träning på vår Vittringsapportering som strular -
sista tävlingen var det momentet en riktig katastrof och jag tänker inte gå ut och göra om det förrän jag ser att han är mer säker !


Nu får det räcka med inlägg för idag - ska försöka lära mej layoten på bloggen
Kramelikram C


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tittar in till er här på bloggen. Det känns som våren här inne. Grönt o skönt. Siri är ursöt på bilden. Jag vill att hon ska få må bra länge.

Kommer att titta in här. Tala bara om på fejjan när du uppdaterat.

Kram

2011-01-09 @ 21:16:03
URL: http://oijebergets.se
Postat av: Cathrine

Fina Siri <3



2011-01-09 @ 21:17:41
URL: http://www.nogg.se/bopparna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0