Länge sen

Fick ett så roligt samtal häromdagen . Min goda vän Jessicka som bor många ,långa 100 mil härifrån,ska åka på semester till karlsborg i sommar . Då ska vi försöka sammanstråla på nåt sätt ..
Det ska bli så kul . Vi pratar i tfn frekvent , men det är inte samma sak som att då och då mötas över en kopp kaffe . Det ska verkligen bli kul !
Siri och jag tog oss ett varv på stan ikväll, det var 13 grader kallt så det var på gränsen till vad flickan vill vara ute i ;) Hon fick gå lös hela tiden och det sköter hon med väl godkänt . Hon lyssnar så jättebra och bryr sej varken om andra hundar eller folk . <3 <3 <3
Imorgon ska bägge mina hundar få följa med mej på praktik på kontoret =)
Har en tanke om att min nästa hund ska kunna vara med lite då och så på jobbet . De äldre tycker jättemycket om när det kommer hundar och hälsar på . Så länge ingen är allergisk och hunden sköter sej så får de följa med till jobbet och det är toppen !
Dessvärre har mina lite för sociala hundar inte fått några tillfällen pga av mattes misstankar att man kanske välter en pensionär av ren kärlek ;)

Kram till er
//c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0