Spännande..

Igår var jag å en tjej på besök hos en kennel som sak ha valpar framöver ... mmmm, det var spännande ;)  Hon ska ha två valpkullar inom kort och jag hade lutat mer åt det ena hållet och trodde att jag bestämt vilken av tikarna jag skulle ställa mej i kö på , mmmmmen nu vet jag inte riktigt . Hon hade kullsyster till den fodertiken hemma och även hanen som den ska paras med . Hanen är jättefin ,stor och reslig , snygg å se på och naturligtvis funktionell och duktig jakthund.
Får fundera lite till och kanske även slå en pling till kennelnmatten igen :)
Idag har vi överraskat en vän som fyllt 30 år . Vi hade gjort tre olika sorters pajer, sallad, tårta och kladdkaka och stod i hans vardagsrum när han kom in från promenaden . Det var lyckat :D
Han och hans sambo väntar sitt tredje barn om drygt två veckor och då är det inte läge för nåt "festligare" kalas än så här . Magen är så stor och rund och vi var flera som hade önskat att hon kunde bjuda oss på en förlossning redan idag ;)
Efter kalaset tog jag med mej hundarna till Frida och vi tog en prommenad i skogen i mörker , men det var skönt att komma ut en stund även om jag trampade lite luft eftersom jag har ganska taskigt mörkerseende :D
Nu ska det bli mackisar och korv till kvällsmat åt juniorerna ..
HA det !
kramelikram // C

Kommentarer
Postat av: Hille

Spännande spännande : )

2011-01-24 @ 20:48:27
URL: http://my.opera.com/Hille84/blog/
Postat av: Maja

Ja jag önskar att jag hade kunnat bjuda er på en start iaf :D

2011-01-27 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0