2 åring och valpträff

Älskade lilla gullungen fyller 2 år idag !
Vi har fått det glädjande beskedet att hon har fått plats på "TÅJAN" som hon själv säger .
Ingen kan vara gladare än vi för detta :) Nu behöver vi inte åka till två ställen . Tror dock att vår dagmamma kommer sakna sin majsapajsan ...


Igår hade vi även en liten Memarkenträff med syskonen Målli och Molle :)
Vi åt lunch här hemma och efter det åkte vi en tjärn och var ute hela em/kväll .
Vi gjorde vindövning m fågel , viltspår och släpspår m kanin .
Alla valparna har en jättebra näsa och markerar finfint. Mio är nyfiken på vilt, följsam och balanserad i sitt sätt att hantera övningarna . Vid ett tillfälle hade han smitit ut ur bilen och jag hittade honom så lugnt å fint parkerad vid min ryggsäck ..det var ju bra att han sökte sej dit kan jag tycka - men det är inte ok att nästla sej ut ur bilen - busunge !

Här har jag å Mio precis funnit en spännande grop med blod....

Godisutdelning till syskonskaran


Marie-Louise och Målli har hittat klöven :)
Det var en jättemysig dag och jag hoppas vi kan träffas snart igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0