vårt bästa hittils

Igår gjorde jag å Viggo vår bästa tävling hittils , det fattades ynka 3 poäng till ett 1a pris !
Det var nära men nära som bekant skjuter ju ingen hare så nu har jag tittat ut några fler tävlingar :)
Men han SATT på sittande i grupp och plockade RÄTT vittringspinne och bara det i sej är en vinst för oss och ett kvitto på att vi faktiskt kan detta ;)

Mio och jag tränar också på så smått . Vi har lagt ord på sitt , börjat med stanna kvar och handtarget.  Jag är lite sugen på att börja på nån kurs till hösten för att få lite gruppträning, får se vad jag hittar som kan vara lockande :)

Renoveringen del 10... det har gått framåt . Daniel har kommit långt och bägge rummen är alldeles strax färdiga för att kunna spacklas och målas . Tapeter och golv är inhandlade (sandbergs stad tapet rosa och grön ) . Krukor och blommor är också inhandlade och redo att ställas upp i fönsterhyllan som än inte är på plats ;)

Snart kommer jag också få ett efterlängtat besök av min vän från norr . Jessi och jag har inte träffats på några år men nu är hon i närheten på släktträff och kommer förbi här för en övernattning med grill och en MASSA prat !!!

+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0