snabbt..

...som ögat kastar jag in ett blogginlägg ..
Fredag kväll , barnen är trötta efter en vecka hos dagmamma . Nu passade det bra att sticka till dem lite fredagsmys, då blir de nöjda en stund ;)
Jag väntar på att Daniel sak komma hem m pizza till oss stora , det är fredagsmyset vårt det :)

Elias har ev spännande nyheter på gång då han har blivit erbjuden en plats på koperativet Kojan .
Han är i dagsläget äldst hos vår dagmamma som har mestadels små 1,5 åringar och vi har därför tagit beslutet att söka annan plats till våra barn .
Tyvärr finns det ingen plats till Maja förrän nästa höst , men det kan vara värt att åka till två ställen en period . Har pratat m personalen på Kojan och de verkar underbara !
De har en mängd aktiviteter för barnen m olika teman . De är på utflykter och går till badhuset och är utomhus mycket . Vi sak gå dit nästa vecka och hälsa på . SPÄNNANDE!
(Undrar bara vad lilla majsan tycker om att skiljas från sin bror på dagtid en period ??
Men det kan vara värre för Mammas hjärta , de kanske tycker det tom är skönt att hitta sina egna vägar utan den andra halvan :)   )

Viggo har jobbat med mej på kontoret idag och det är så mysigt att ha honom med . Han har fått vara ensam hemma vid några tillfällen sen vi tog bort Siri och han verkar inte särskilt brydd om det (samma sak där - mattes hjärta...)
Jag hoppas verkligen att hans lugn hemma gör att vår nästa valp fixar det galant :)
PÅ valpfronten går det framåt . Parningen gick bra och nu väntar jag in ultraljudet som ska tas i månadsskiftet .
NU kom Daniel precis in med maten så hastigt tackar jag för mej och önskar er en trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Lotta Ö

Du har ett varmt, stort och stark och VÄLTRÄNAT hjärta. Det är bra det...

2011-03-19 @ 22:06:50
Postat av: Hille

Kojan tror jag kommer passa Elias bra och jag tror som du att det är åt mammas hjärta det är värst : )

Det är så spännande med valpar = D

2011-03-21 @ 20:44:49
URL: http://my.opera.com/Hille84/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0