ledig,ÄBC ,träning och kalas :)

Nu är snart min lediga helg slut , det gick ju som vanligt alldeles för fort !
Lördagen jobbade jag lite extra på vår gymnasieskola (ÄBC) som hade öppet hus . Jag , min chef, linda från hemtjänsten,Carina från rehab, irene från Kommunal och Lss representerade hagfors kommun :)
Idag har jag å mio träffat sara och Ella . Mio har fått träna lite olika linjetag , fotgående och stadga . Mestadels så förstod han allt , det som dök upp( eller tillbaka om man vill kalla det för han har gjort liknande även tidigare)
Liten har blivit stor <3
 så är att han när han greppar dummyn inte vänder upp rakt tillbaka utan girar lite på invägen samt att han vid några tillfällen bytte dummy så det ska vi träna under veckan som kommer. Han var ,mestadels lös under fotgåendet och skötte det utmärkt så det är jag mycket nöjd med :)
När jag kom hem blev det lunch och sen soppatorsk i soffan en stund , funderar allvarligt på att köpa en kasse vitaminer för att klara av hösten . det är motigt och energiöst lite för ofta tycker jag .
Brorsans ena dotter har fyllt år så dit har vi varit på fika nu ikväll , mysigt så !
Nä, dax att fixa inför morgondagens dagis och jobb...ha en go söndagkväll på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0